جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
سبد خرید

طرز تهیه سالاد سزار با روغن‌ زیتون

طرز تهیه سالاد سزار با روغن زیتون ضرخشان

طرز تهیه سالاد سزار با روغن‌ زیتون

 طرز تهیه سالاد سزار با روغن زیتون ضرخشان که سالادی با تاریخچه است در ادامه توضیح داده شده است. سالاد سزار اولین بار توسط یک آشپز ایتالیایی به نام سزار کاردینی در دهه ۱۹۲۰ معرفی شد. سزار کاردینی در رستوران خودش در شهر تیخوانا در مکزیک، سالاد سزار را برای اولین بار سرو کرد. برای تهیه کردن سالاد سزار با روغن‌زیتون با بکار بردن کمی خلاقیت می‌توانید یک سالاد خوش‌مزه و خوش‌عطر داشته باشید. تهیه این سالاد زمان زیادی از شما نمی‌گیرد نکته ای که اهمیت زیادی دارد استفاده از روغن‌زیتون فرا بکر ضرخشان است.

مواد لازم برای تهیه سالاد سزار با روغن‌زیتون برای 3 نفر

1 عدد سینه‌مرغ متوسط

1 بوته کاهوی متوسط 

1 قاشق غذاخوری خردل

1 قاشق سوپ خوری سس‌سویا

2 غذا‌خوری آبلیمو 

2 حبه سیر له شده

3 عدد نان باگت کوچک 

نمک و فلفل سیاه به اندازه کافی

مواد لازم برای تهیه سس سالاد‌سزار با روغن‌ زیتون

طرز تهیه سالاد سزار با روغن زیتون فرابکر

سس‌ها به سالادها طعم و مزه می‌دهند. سالاد بدون سس هیچ معنی و مفهومی ندارد. برای همین منظور در دستور تهیه سالادها سس‌های مورد نیاز هم آموزش داده می‌شود.

3 قاشق‌غذاخوری روغن زیتون فرابکر

1 قاشق غذاخوری آبلیمو 

2 حبه سیر له شده 

نمک و فلفل سیاه به اندازه دلخواه

طرز تهیه سس سالاد‌‌سزار با روغن زیتون فرابکر 

تمان مواد سس سالاد‌سزار را که تهیه کرده‌اید در همزن یا مخلوط کن ریخته و به خوبی هم بزنید تا مواد کاملا باهم ترکیب شوند. سس آماده شده را کنار بگذارید. این سس آماده شده به مدت یک هفته تا یک ماه در یخچال قابل نگهداری و مصرف است. در این مرحله به سراغ آماده کردن سالاد بروید.

ابتدا نان‌های باگت را به صورت مکعبی خرد کنید. مقداری روغن زیتون فرابکر یا بکر را روی باکت های خرد شده اسپری کنید. حالا نان های مکعبی را داخل فر که از قبل با درجه حرارت 200 درجه سانتیگراد روشن کرده اید قرار دهید. نان باگت ها را درطول زمانی 7 تا 10 دقیقه که در فر قرار دارند مرتب بچرخانید تا رنگ آنها تغییر  کند.

سینه مرغ که پوست و استخوان آن جدا کرده‌اید را با نمک و فلفل، آبلیمو، و روغن‌زیتون فرابکر آغشته کنید و مدت زمان 30 دقیقه زمان دهید تا خوب طعم دار شود. سینه مرغ که حاوی اسید آمینه و پروتئن بوده و چربی کمی دارد در ماهی تابه گریل کنید. پنیر پارمزال را با سس سالادی که آماده کرده اید مزه دار کنید. سینه مرغ گریل شده را خرد کنید و با کاهوی خرد شده کاملا مخلوط کنید پنیر پازمزان مزه دار شده را روی سالاد بریزید و نوش جان کنید. فراموش نکنید روغن بکر و فرا بکر تهیه کرده و یک سالاد مقوی و خوش‌مزه را تجربه کنید.

با کمک ابزار زیر این مطلب را برای دوستان خود ارسال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب دیگر از دنیای روغن زیتون

روغن زیتون برای مو

روغن زیتون برای مو

روغن زیتون برای مو روغن زیتون برای مو برخلاف تبلیغاتی که انجام می‌شود یک درمان نیست. روغن زیتون برای مو مفید است و تحقیقات زیادی هم در این رابطه انجام‌شده

ادامه مطلب